ida-henriksson

Alla inlägg under juli 2013

Av Ida - 31 juli 2013 13:26

       

Utrustning: Canon EOS 650D + Ef 18-55mm och Ef 75-300mm

Av Ida - 29 juli 2013 18:57

       

Av Ida - 28 juli 2013 22:25


Nu får ni se några bilder från båtturen som vi gjorde på lördagdag. Det blev en fin miljö att åka båt i eftersom det var dimmaöver vattnet, men det var en utmaning attt få det på bild. 

     

Utrustning: Canon EOS 650D & Canon EF 18-55mm

Av Ida - 28 juli 2013 18:19

Okej jag vet att detta är det andra inte fotorika inlägget denna dag men en av bloggarna jag tipsade om i förra inlägget har en text som alla ni där ute behöver läsa. Det är nämligen Judith (http://travelfriends.blogg.se/) som jag pratar om.

Saken är nämligen den at jag skulle säga detta i förra inlägget men glömde bort det i samma sekund som jag tänkte på det, min personlighet i ett nötskal, och här (http://travelfriends.blogg.se/2013/june/skolan-dodade-min-kreativitet.html) är länken till hennes inlägg som ni alla behöver läsa.



Och ska inte glömma att säga till om att min nuvarande design är tillfällig och en ny och mycket finare skall komma upp snart. Bloggen såg bara så tråkig ut utan någon header så fixade till något på 3 minuter bara.

Av Ida - 28 juli 2013 16:59

Jag har plockat ihop några av mina favorit fotobloggar och tänker nu ta och dela med mej. Jag hoppas att ni gillar dom. Har varit på moffas stuga med mina kusiner min morbror och min familj så jag ska se till att lägga upp några av dom bilderna senare idag. :D ha det gött tills dess.


 

Aina är en en duktig fotograf född 1996. Hon tar underbara bilder samtidigt som hon delar med sig av sin vardag och sina outfits och mycket mer. Kika in på hennes blogg genom att trycka på denna länk: http://ainaphoto.blogg.se/

 

Judith tar helt jätte fina porträttbilder och bjuder alltid då och då på mycket fina texter, hennes texter inspirerar i alla fall mej till att bli bättre, kämpa på fast livet ibland är surt och bidra till en bättre värld, du kan gå in på hennes blogg och skaffa dej en egen uppfattnig om hennes texter via denna länk: http://travelfriends.blogg.se/


 

Lina har jag följt med längst av alla de här fotobloggarna och jag har fortfarande inte tröttnat på att se hennes inspirerande bilder se på hennes vakra filmer och läsa och titta på hennes mycket givande fototips & trix. Gå in och ta del av hennes bilder genom denna länk: http://linafoto.blogg.se/

 

Anton är också en fotobloggare som jag föjlt med länge. Han tar jätte fina bilder av sin omgivning och gör den till något sevärt. Och nu har du chansen att ta del av hans bilder, dom är bara ett tryck bort: http://antonsfoto.webblogg.se/



Om ni har förslag på vad ni vill se mer av på bloggen så får ni gärna ta och tycka till, jag är öppen för både positiva tankar och mer kritiska tankar.

Av Ida - 24 juli 2013 19:45

  

Utrustning: Canon eos 650D & Objektiv EF 18-55mm

Hej! Om ni gillar min blogg, så komentera gärna då. :D eller lämna något efter er. Om ni inte gillar den så vill jag gärna också veta varför. Om ni vill säga något som jag ska bli bättre på eller ni vill ha mera av så är det bara att skriva, jag är inte rädd för kritik. :D

Ha en skön sommarkväll allihopa, njut av den så länge dan varar för snart är det höst ;)

Av Ida - 23 juli 2013 17:41

         

Av Ida - 21 juli 2013 12:50

     

Presentation


Hej!

Jag heter Ida Henriksson och är en 15 årig tjej. Är bosatt i Finland men modersmålet är svenska. Jag har fotografering som intresse sedan många år tillbaka. Jag drömmer om att en dag kunna leva som fotograf utomlands.

Välkommen in på min blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards